w

Katarzyna pracuje na kasie w supermarkecie. Mówi które zachowania klientów najbardziej ją denerwują.


Praca w dyskontach spożywczych jest źródłem utrzymania bardzo dużej części ludzi.

Na szczęście minęły już czasy skrajnego wykorzystywania pracowników i zarobki bardzo często są na przyzwoitym poziomie. Nie zmienia to faktu, że praca ta nadal jest ciężka. Na pewnym portalu internetowym pojawiła się wypowiedź pewnej polki, która pracuje na kasie w supermarkecie i pokazała z perspektywy pracownika, jak bardzo klienci potrafią być denerwujący.

kasjerka

Kobieta opisała w nim najbardziej denerwujące zachowania, w tym sytuację, w której klienci będąc już przy kasie nagle rezygnują z zakupu danego produktu, ponieważ wcześniej nie sprawdzili jego ceny lub po prostu nie umieją powiedzieć taki słów jak „dzień dobry”. Jak widać nawet takie drobne rzeczy potrafią poprawić jakość pracy kasjera w supermarkecie.